KIT CAR SHOW STONELEIGH 2010
| Auteur |
Bericht |
|
Bas Braams
7RCB clublid
|
 Re: KIT CAR SHOW STONELEIGH 2010
rob van der ende schreef: het is rustig hier
probeer de tunnel te boeken maar de site loopt vast daar word er gek van hier Heb maar eens geprobeerd online te reserveren ................... lukt zonder problemen. Dus probeer nog eens. Weet iemand of het ook mogelijk is ter plaatse een tiket te bekomen.? Ik heb overigens de indruk dat " hoe meer last minute; des te goedkoper ( hoekoper  ) de tarieven worden. Klopt dit?
_________________ Decided to rebuild my Westfield SEi as a learning project www.harre.be
|
| Ma Mrt 08, 2010 9:53 am |
|
 |
|
rob van der ende
7RCB clublid
Geregistreerd: Vr Sep 25, 2009 10:47 pm Berichten: 15 Woonplaats: terneuzen <nederland>
|
ben wel eens benieuwd wie er nu eigenlijk met de kitcar gaat in plaats van motoren en busjes de planning is hier om zaterdag morgen over te gaan en maandag weer retour dan zijn we uitgerust en helder op de weg wat wel een must is vanwege het links rijden
aangezien we lid zijn van de anwb <nl> schijn je meer korting te krijgen via de boot
maar ok we hebben nog even de tijd om alle optie's te bekijken op de kaart
en of het wel gaat met deze lage wagens om op de boot of trein te komen
het meeste werk is om een visa te regelen voor de wederhelfd jawel omdat ze thaise is moet dat woon je in belgie dan hoeft dat weer niet
veel vragen en uitdagingen hi maar het komt goed allemaal afz rob en sa
|
| Ma Mrt 08, 2010 1:03 pm |
|
 |
|
rob van der ende
7RCB clublid
Geregistreerd: Vr Sep 25, 2009 10:47 pm Berichten: 15 Woonplaats: terneuzen <nederland>
|
voor de geen die met de kit gaan die ook zo laag is mijn speeltje dan is de trein de best optie omdat die vlak is bij de boot zijn er wat opstakels
mijn carterpan ligt ongeveer 5 cm van de grond
groetjes allen vanuit een bewolkt terneuzen momenteel
afz rob en sa van der ende
|
| Ma Mrt 15, 2010 9:51 am |
|
 |
|
philip van de poel
7RCB clublid
|
morgen weg sé ....
|
| Do Apr 29, 2010 6:36 pm |
|
 |
|
rob van der ende
7RCB clublid
|
zaterdag morgen rond 0800 rijden we richting callais
weet iemand misschien het adres wat ik ik kan voeren voor de navigatie ik kan geen coordinaten invoeren
groetjes rob/sa
|
| Do Apr 29, 2010 7:28 pm |
|
 |
|
Werner Van Loock
Site Admin
Geregistreerd: Vr Okt 03, 2008 8:34 am Berichten: 222 Woonplaats: Stabroek
|
iets in de buurt ingeven en dan ter plaatse de kitcars volgen, heb da vorig jaar ook zo gedaan 
_________________ http://www.kitcarclub.nl http://www.clubstylus.be
Verbruik striker 4age-16v twin DHLA
|
| Do Apr 29, 2010 8:10 pm |
|
 |
|
rob van der ende
7RCB clublid
|
denk ook dat het wel zoiets gaat worden morgen even exstra batterijen kopen voor de camera
heb er nu al zin in denk wel dat ik even wat spatlappen ga monteren op de voorspatborden
en iets voor de ingang van de supercharger we willen lucht binnen slurpen geen water hihi
kreeg dit door we gaan er vanuit dat het redelijk klopt
Wanneer u op de A16 rijdt tussen Duinkerken en Calais neemt u afslag nummer 13 en volgt u de borden met "Tunnel sous la manche" Eurotunnel haven in Calais.
groetjes allen rob
|
| Do Apr 29, 2010 8:21 pm |
|
 |
|
Werner Van Loock
Site Admin
Geregistreerd: Vr Okt 03, 2008 8:34 am Berichten: 222 Woonplaats: Stabroek
|
tunnel kan je niet missen, als ge die mist heb je toch echt oogkleppen op gehad
_________________ http://www.kitcarclub.nl http://www.clubstylus.be
Verbruik striker 4age-16v twin DHLA
|
| Vr Apr 30, 2010 9:20 am |
|
 |
|
rob van der ende
7RCB clublid
|
denk het ook niet maar ben graag voorbereid mijn wederhelfd is helaas niet zo best met kaartlezen vanmiddag gaan we de rest van de wagen laden en weer alles nachecken
heb al wel wd40 in de wagen gelegd tegen het water we gebruiken dit namelijk ook in onze offroad wereld in zeer natte dagen olie voor de motor en ook voor de automaat
ik ga toch eens kijken of ik niet iets kan ontwerpen om een afneembaar bagagerekje te maken
de tent staat al in england gelukkig scheeld weer bagage
maar ok in iedergeval we gaan ervoor
groetjes momenteel vanuit zeer nat terneuzen <nederland>
|
| Vr Apr 30, 2010 10:38 am |
|
 |
|
rob van der ende
7RCB clublid
|
|
| Di Mei 04, 2010 9:31 am |
|
 |
|